31 Ocak 2010 Pazar

Abant Gezisi 30 Ocak 10

sadece gezi fotoğraflarına bakmak isteyenler için link:

Aslında bu hafta KEŞİF turuna katılacaktık arkadaşlarla.benim ekipmanımın yetersiz olması ve haftaiçi yağan karın çok olmasından dolayı ürkmem sonucunda etkinliğimiz ABANT gezisi olarak değiştirildi.
bu ABANT'a ilk gidişimiz.karda kaymak insanı çocuklaştırıyor diye özet yapabilirim.
ABANT turu sonrasında ABANT'da bize rehberlik etmiş olan TAMZARA rehberlerinden arkadaşımız ONUR GULA'nın tur özetinide içeren teşekkür mailini aldım.turu gerçekten de iyi özetlemiş.
bende blogda gezi güncesini yazmaktansa izni ile onun özetini yayınlamayı daha uygun gördüm.AHMET'in fotoğraflarıyla birlikte işte TAMZARA rehberi ONUR'un ABANT gezi özeti.
TAMZARA’dan merhaba,

30 Ocak 2010 Cumartesi günü düzenlediğimiz günübirlik ABANT gezimize göstermiş olduğunuz ilgiden ve gerçekleştirmiş olduğunuz katılımdan dolayı çok teşekkür ederiz. Bizim açımızdan çok zevkli ve keyifli bir tur oldu, umarız aynı keyfi sizlerde yaşamışsınızdır.

Her zamanki hareket yerlerimizden katılımcılarımızı alıp geride bıraktığımız haftadaki diğer günlere oranla nispeten daha açık bir havada yolculuğumuza başladık.
İlk durağımız GEBZE yakınındaki kahvaltı aldığımız TAVŞANLI KÖYÜ oldu.Sıcacık yanan soba eşliğinde keyifli bir şekilde kahvaltımızı yapıp saat 09.00 dolaylarında tekrardan yola koyulduk. ABANT'a varmadan önce son molamızı verip gerekli tüm ihtiyaçlarımızı karşılamış olduk.
Mola sonrası yaklaşık 25 dakikalık bir yolculukla saat 12.00 dolaylarında ABANT MİLLİ PARKIndan giriş yaptık.
Aracımızdan inerek gölün solundan itibaren 1 saatlik bir yürüyüşle öğle yemeği molamızı vereceğimiz piknik alanına ulaştık.
Mangalda bizleri bekleyen sucuklarımızı yedikten sonra üzerinede doyumsuz sıcak helvalarımızı da tadıp gerekli olan tüm enerjiyi alarak, yaklaşık 20 dakikalık bir yürüyüşle botlarla kayacağımız piste ulaştık.
1 saat boyunca çocukluğumuza geri dönüp oldukça keyifli dakikalar yaşadık.
Daha sonraki ikinci etap yürüyüşümüzü, ABANT gölünü tepeden gören bir noktadan yaklaşık 1,5 saatlik bir sürede gerçekleştirdik.
Bu sürede çoğu zaman tek sıra halinde yürüdük.
zaman zaman fotoğraflar çekip patikadan düzlüğe inerken gerek botlarla gerek naylon poşetlerle kayıp bir kez daha kendimizi karlar üzerinde bulduk.
Saat 17.00 dolaylarında, ikinci etap yürüyüşümüze katılmayıp göl kenarında vakit geçiren katılımcılarımızla aracımızda buluşarak İstanbul'a dönüş yoluna geçtik. Güzergah üzerinde son bir mola daha verip saat 21.00 sularında İSTANBUL'a ulaştık.
İlerleyen günlerde düzenleyeceğimiz gezilerde sizi tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağız.
gezi özeti için TAMZARA'dan ONUR arkadaşıma çok teşekkür ederim.